Warsztaty

Styczeń

Nie masz pomysłu na stworzenie ciekawego portfolio UX?
Nie wiesz z jakich elementów powinno się składać?
Nie wiesz od czego zacząć pracę nad nim?
W trakcie spotkania odpowiemy sobie na powyższe pytania i nie tylko. Pierwsza część będzie miała charakter teoretyczny, natomiast w drugiej części, wspólnie zaplanujemy konspekt przykładowego portfolio. Tak abyś po spotkaniu wiedział/a jak podejść do tematu tworzenia portfolio krok po kroku.
Następnie wspólnie stworzymy mapę podroży użytkownika na konkretnym przykładzie.
Cena: 120 zł, Czas: 18:00 - 20:00
Osoba prowadząca: Karolina Płaskowicka - Redaktor naczelna UX Magazynu, na codzień projektantka UI/UX. Miłośniczka przemyślanych rozwiązań cyfrowych.
Osoby zainteresowanie zapraszamy do kontaktu poprzez maila warsztaty@uxmagazyn.pl (w treści: portfolio, imię, nazwisko). Każdy uczestnik dostanie potwierdzenie uczestnictwa w warsztatach.

W trakcie spotkania dowiesz się:
  • czym jest user flow?,
  • jaką pełni funkcję?,
  • dlaczego warto poświęcić czas na projektowanie user flow?,
  • z jakich elementów składa się user flow?,
  • o czym warto pamiętać tworząc ścieżkę przepływu użytkownika?.
Cena: 120 zł, Czas: 18:00 - 20:00
Osoba prowadząca: Karolina Płaskowicka - Redaktor naczelna UX Magazynu, na codzień projektantka UI/UX. Miłośniczka przemyślanych rozwiązań cyfrowych.
Osoby zainteresowanie zapraszamy do kontaktu poprzez maila warsztaty@uxmagazyn.pl (w treści: user flow, imię, nazwisko). Każdy uczestnik dostanie potwierdzenie uczestnictwa w warsztatach.

W trakcie spotkania dowiesz się:
  • czym jest system nawigacji?,
  • jakie są rodzaje systemów nawigacji?,
  • czym jest wbudowany system nawigacji?,
  • czym jest uzupełniający system nawigacji?,
  • jakie są dodatkowe metody nawigacji?.
Cena: 120 zł, Czas: 18:00 - 20:00
Osoba prowadząca: Karolina Płaskowicka - Redaktor naczelna UX Magazynu, na codzień projektantka UI/UX. Miłośniczka przemyślanych rozwiązań cyfrowych.
Osoby zainteresowanie zapraszamy do kontaktu poprzez maila warsztaty@uxmagazyn.pl (w treści: 4, imię, nazwisko). Każdy uczestnik dostanie potwierdzenie uczestnictwa w warsztatach.

W trakcie warsztatów online dowiesz się, jak projektować użyteczne formularze. Spotkanie skierowane jest dla osób początkujących.

Poruszymy takie tematy, jak:

  • kolejność pól w formularzu,
  • grupowanie pól tematycznie,
  • dzielenie formularzy na podstrony,
  • etykietowanie,
  • formatowanie,
  • projektowanie call to action button,
  • zaznaczanie wymaganych pól i tych opcjonalnych,
  • wyświetlanie komunikatów o błędach,
  • zabezpieczanie danych.
Cena: 80 zł, Czas: 18:00 - 19:30
Osoba prowadząca: Karolina Płaskowicka - Redaktor naczelna UX Magazynu, na codzień projektantka UI/UX. Miłośniczka przemyślanych rozwiązań cyfrowych.
Osoby zainteresowanie zapraszamy do kontaktu poprzez maila warsztaty@uxmagazyn.pl (w treści: formularz, imię, nazwisko). Każdy uczestnik dostanie potwierdzenie uczestnictwa w warsztatach.

Luty

W trakcie spotkania dowiesz się:
  • czym jest system wyszukiwania?,
  • jak zbudowany jest system wyszukiwania?,
  • jakie są algorytmy wyszukiwania?,
  • jak zaprojektować interfejs wyszukiwania?.
Cena: 120 zł, Czas: 18:00 - 20:00
Osoba prowadząca: Karolina Płaskowicka - Redaktor naczelna UX Magazynu, na codzień projektantka UI/UX. Miłośniczka przemyślanych rozwiązań cyfrowych.
Osoby zainteresowanie zapraszamy do kontaktu poprzez maila warsztaty@uxmagazyn.pl (w treści: 4, imię, nazwisko). Każdy uczestnik dostanie potwierdzenie uczestnictwa w warsztatach.

Z uwagi na ogromne zainteresowania warsztatami online z Dorotą Orzeszek, uruchamiamy kolejną turę
Opis: Jak przeprowadzić wartościowe badania użyteczności skoro wszyscy kłamią a nasi klienci sami nie wiedzą, czego naprawdę potrzebują? Jak odgadnąć podczas wywiadu prawdziwe potrzeby użytkownika i nie dać się zapędzić w tworzenie fajnych appek, których nikt nie kupi?
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na cykl 4 warsztatów dotyczących badań z użytkownikami. Gwarantujemy:
• solidną dawkę wiedzy popartej doświadczeniem praktycznym
• aktywną formę zajęć
• zadania praktyczne
• prace domowe dla osób biorących udział w cyklu
Warsztaty w cyklu:
3.02.2021 - Wstęp do badań z użytkownikami - co, jak i po co?
10.02.2021 - Desk research i analiza konkurencji
17.02.2021 - Wywiady z użytkownikami
24.02.2021 - Testy użyteczności
SPOTKANIE 1: Wstęp do badań z użytkownikami - co, jak i po co?
• Po co to wszystko, czyli dlaczego badania są niezbędne w projektowaniu
• Rodzaje badań UXowych, czyli dobieranie narzędzi do potrzeb badawczych
• Plan badawczy, czyli czego właściwie chcemy się dowiedzieć
• Określenie grupy badawczej, czyli czyje zdanie ma dla nas znaczenie
• Scena, aktorzy i rekwizyty, czyli logistyka i praktyczna organizacja badań z użytkownikami
Osoba prowadząca: Dorota Orzeszek - Konsultantka User Experience, specjalizująca się w dostępności interfejsów komputerowych (accessibility). Na co dzień zajmuje się badaniem innowacyjnych interfejsów użytkownika i rozwiązań wspomagających dostępność systemów oraz ewaluacją użyteczności i dostępności produktów, interakcji i interfejsów. Prowadzi też warsztaty i szkolenia z accessibility oraz UX.
Czas: 18:00 - 20:00
Cena: Można zapisać się na pojedynczy warsztat lub całą serię. W przypadku zakupu więcej niż 1 warsztatu oferujemy zniżki!
120zł - 1 warsztat
230zł - 2 warsztaty
340zł - 3 warsztaty
450zł - 4 warsztaty
Zapisy: Aby zapisać się na warsztat prosimy o wysłanie e-maila na adres warsztaty@uxmagazyn.pl, podając w treści numer warsztatu, imię i nazwisko.

Cykl spotkań UX z analityką => SPOTKANIE 1 - Podstawy GA aby móc lepiej zrozumieć użytkowników
Czego się nauczysz?
  • Poznasz wszystkie pułapki w Google Analytics, w celu lepszego zrozumienia klienta na stronie.
  • Dowiesz się o tym, że każda strona może być stroną sprzedażowa a wprowadzenie do niej odpowiednich danych, jeszcze lepiej zobrazuje nam sytuacje.
  • Ograniczenia wynikające z technologii już przestaną być problemem nauczysz się wprowadzać odpowiednie dane do narzędzia analitycznego.
  • Zbudujemy wspólnie model / persone idealnego naszego klienta i będziemy mogli porównać go z naszymi założeniami.
  • Sprawdzimy jak dokładnie osoby z naszych badań zachowują się na stronie.
Warsztaty skierowane są dla osób, które chcą lepiej zrozumieć swoich użytkowników i na podstawie zebranych danych sprawdzić nowe rozwiązania.
W trakcie trwania warsztatów będziesz miał dostęp do zamkniętej grupy na fb, gdzie będziesz mógł zadawać pytania prowadzącemu.
9.02.2021 - SPOTKANIE 1 - Podstawy GA aby móc lepiej zrozumieć użytkowników
16.02.2021 - SPOTKANIE 2 - Segmentacja użytkowników
23.02.2021 - SPOTKANIE 3 - Optymalizacja pojedynczej strony / Landing page
2.03.2021 - SPOTKANIE 4 - Optymalizacja ścieżki
Cena: Można zapisać się na pojedynczy warsztat lub całą serię. W przypadku zakupu więcej niż 1 warsztatu oferujemy zniżki!
150zł - 1 warsztat
290zł - 2 warsztaty
430zł - 3 warsztaty
570zł - 4 warsztaty
Osoba prowadząca: Piotr Litwa - Od 2008 roku działam w marketingu internetowym. Od 6 lat głównie skupiam się na analityce internetowej, szkoleniach oraz implementacji niestandardowych kodów analitycznych mających na celu lepsze zrozumienie użytkownika. Buduję raporty dopasowane do biznesu, w oparciu o które pomagam również budować strategie. W zakresie analityki internetowej i raportowania współpracuje zarówno ze startupami jak i największymi firmami, agencjami i domami mediowymi w Polsce i na świecie.
Zapisy: Aby zapisać się na warsztat prosimy o wysłanie e-maila na adres warsztaty@uxmagazyn.pl, podając w treści numer warsztatu, imię i nazwisko

Z uwagi na ogromne zainteresowania warsztatami online z Dorotą Orzeszek, uruchamiamy kolejną turę
Opis: Jak przeprowadzić wartościowe badania użyteczności skoro wszyscy kłamią a nasi klienci sami nie wiedzą, czego naprawdę potrzebują? Jak odgadnąć podczas wywiadu prawdziwe potrzeby użytkownika i nie dać się zapędzić w tworzenie fajnych appek, których nikt nie kupi?
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na cykl 4 warsztatów dotyczących badań z użytkownikami. Gwarantujemy:
• solidną dawkę wiedzy popartej doświadczeniem praktycznym
• aktywną formę zajęć
• zadania praktyczne
• prace domowe dla osób biorących udział w cyklu
Warsztaty w cyklu:
3.02.2021 - Wstęp do badań z użytkownikami - co, jak i po co?
10.02.2021 - Desk research i analiza konkurencji
17.02.2021 - Wywiady z użytkownikami
24.02.2021 - Testy użyteczności
SPOTKANIE 2: Desk research i analiza konkurencji
• Źródła wiedzy, czyli gdzie sięgnąć przed spotkaniem się z użytkownikami
• Desk research, czyli jak efektywnie googlować
• Analiza konkurencji, czyli jak poznać wroga i co sądzą o nim nasi użytkownicy
• Rewizja planu badawczego i grupy badawczej, czyli lepiej późno niż wcale
Osoba prowadząca: Dorota Orzeszek - Konsultantka User Experience, specjalizująca się w dostępności interfejsów komputerowych (accessibility). Na co dzień zajmuje się badaniem innowacyjnych interfejsów użytkownika i rozwiązań wspomagających dostępność systemów oraz ewaluacją użyteczności i dostępności produktów, interakcji i interfejsów. Prowadzi też warsztaty i szkolenia z accessibility oraz UX.
Czas: 18:00 - 20:00
Cena: Można zapisać się na pojedynczy warsztat lub całą serię. W przypadku zakupu więcej niż 1 warsztatu oferujemy zniżki!
120zł - 1 warsztat
230zł - 2 warsztaty
340zł - 3 warsztaty
450zł - 4 warsztaty
Zapisy: Aby zapisać się na warsztat prosimy o wysłanie e-maila na adres warsztaty@uxmagazyn.pl, podając w treści numer warsztatu, imię i nazwisko.

Jeśli jesteś projektantem to pewnie wiesz, że dobry produkt nie tylko odpowiada na potrzeby użytkownika, ale także realizuje cele biznesowe klienta i naturalnie jest możliwy do wdrożenia. No właśnie - potrzeby biznesu. Jak je zbadać? Jak poznać wizję i oczekiwania naszego klienta? I jak w tym przedsięwzięciu mogą nam pomóc warsztaty?
W trakcie spotkania dowiesz się:
  • czym są mityczne warsztaty z klientem?,
  • jakie korzyści niesie praca warsztatowa z klientem?,
  • jak zaplanować taki warsztat?,
  • z jakich narzędzi skorzystać i gdzie szukać narzędziowych inspiracji?.
Warsztaty skierowany jest do osób początkujących.
Cena: 180 zł, Czas: 18:00 - 21:00
Osoba prowadząca: Katarzyna Smoleń-Drzazga - lead UX Designer w Software House Intellect. Na co dzień wspiera firmy w rozwoju nowych produktów, systemów i aplikacji. Pomaga klientom łączyć świat użytkownika ze światem biznesu i tworzyć produkty oraz usługi przynoszące satysfakcję obu stronom. Osoby zainteresowanie zapraszamy do kontaktu poprzez maila warsztaty@uxmagazyn.pl (w treści: warsztaty, imię, nazwisko). Każdy uczestnik dostanie potwierdzenie uczestnictwa w warsztatach.

Cykl spotkań UX z analityką => SPOTKANIE 2 - Segmentacja użytkowników
Czego się nauczysz?
  • Dowiesz się jak segmentować użytkowników i tworzyć z nich grupy reprezentacyjne, dzięki czemu będziesz pracować na dokładniejszych zbiorach danych.
  • Dowiesz się jak razem budować filtry, które sklasyfikują naszych użytkowników dzięki czemu będziemy mogli ich podzieli na istotne statystycznie grupy:
    1.Osoby co kupują tylko raz i jaki mają przychód,
    2. Osoby co są powracają i ile łącznie budżetu u nas zostawiają,
    3. Inne scenariusze zaproponowane przez Was.
Warsztaty skierowane są dla osób, które chcą lepiej zrozumieć swoich użytkowników i na podstawie zebranych danych sprawdzić nowe rozwiązania.
W trakcie trwania warsztatów będziesz miał dostęp do zamkniętej grupy na fb, gdzie będziesz mógł zadawać pytania prowadzącemu.
16.02.2020 - SPOTKANIE 2 - Segmentacja użytkowników
23.02.2020 - SPOTKANIE 3 - Optymalizacja pojedynczej strony / Landing page
2.03.2020 - SPOTKANIE 4 - Optymalizacja ścieżki
Cena: Można zapisać się na pojedynczy warsztat lub całą serię. W przypadku zakupu więcej niż 1 warsztatu oferujemy zniżki!
150zł - 1 warsztat
290zł - 2 warsztaty
430zł - 3 warsztaty
570zł - 4 warsztaty
Osoba prowadząca: Piotr Litwa - Od 2008 roku działam w marketingu internetowym. Od 6 lat głównie skupiam się na analityce internetowej, szkoleniach oraz implementacji niestandardowych kodów analitycznych mających na celu lepsze zrozumienie użytkownika. Buduję raporty dopasowane do biznesu, w oparciu o które pomagam również budować strategie. W zakresie analityki internetowej i raportowania współpracuje zarówno ze startupami jak i największymi firmami, agencjami i domami mediowymi w Polsce i na świecie.
Zapisy: Aby zapisać się na warsztat prosimy o wysłanie e-maila na adres warsztaty@uxmagazyn.pl, podając w treści numer warsztatu, imię i nazwisko

Z uwagi na ogromne zainteresowania warsztatami online z Dorotą Orzeszek, uruchamiamy kolejną turę
Opis: Jak przeprowadzić wartościowe badania użyteczności skoro wszyscy kłamią a nasi klienci sami nie wiedzą, czego naprawdę potrzebują? Jak odgadnąć podczas wywiadu prawdziwe potrzeby użytkownika i nie dać się zapędzić w tworzenie fajnych appek, których nikt nie kupi?
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na cykl 4 warsztatów dotyczących badań z użytkownikami. Gwarantujemy:
• solidną dawkę wiedzy popartej doświadczeniem praktycznym
• aktywną formę zajęć
• zadania praktyczne
• prace domowe dla osób biorących udział w cyklu
Warsztaty w cyklu:
3.02.2021 - Wstęp do badań z użytkownikami - co, jak i po co?
10.02.2021 - Desk research i analiza konkurencji
17.02.2021 - Wywiady z użytkownikami
24.02.2021 - Testy użyteczności
SPOTKANIE 3: Wywiady z użytkownikami
• Wywiady indywidualne, kontekstowe i grupowe, czyli różne metody do różnych celów badawczych
• Wygląd ma znaczenie, czyli o stroju i aparycji badacza
• Savoir-vivre i stereotypy, czyli jak i kiedy poskromić własne ego
• Naiwne pytania, czyli jak pytać, żeby poznać prawdę
• Wszyscy kłamią, czyli jak nie dać się wpuścić w maliny
Osoba prowadząca: Dorota Orzeszek - Konsultantka User Experience, specjalizująca się w dostępności interfejsów komputerowych (accessibility). Na co dzień zajmuje się badaniem innowacyjnych interfejsów użytkownika i rozwiązań wspomagających dostępność systemów oraz ewaluacją użyteczności i dostępności produktów, interakcji i interfejsów. Prowadzi też warsztaty i szkolenia z accessibility oraz UX.
Czas: 18:00 - 20:00
Cena: Można zapisać się na pojedynczy warsztat lub całą serię. W przypadku zakupu więcej niż 1 warsztatu oferujemy zniżki!
120zł - 1 warsztat
230zł - 2 warsztaty
340zł - 3 warsztaty
450zł - 4 warsztaty
Zapisy: Aby zapisać się na warsztat prosimy o wysłanie e-maila na adres warsztaty@uxmagazyn.pl, podając w treści numer warsztatu, imię i nazwisko.

W trakcie spotkania dowiesz się:
  • czym jest psychologia koloru,
  • czym jest symbolika koloru,
  • jak łączyć ze sobą kolory,
  • czym jest koło barw,
  • jakie są zasady psychologii koloru,
  • jaka połączyć kwestię dostępności i koloru.

Webinar skierowany jest do osób początkujących.

Cena: 59 zł, Czas: 18:00 - 19:00
Osoba prowadząca: Karolina Płaskowicka - Redaktor naczelna UX Magazynu, na codzień projektantka UI/UX. Miłośniczka przemyślanych rozwiązań cyfrowych.
Osoby zainteresowanie zapraszamy do kontaktu poprzez maila warsztaty@uxmagazyn.pl (w treści: koło barw, imię, nazwisko).

Cykl spotkań UX z analityką => SPOTKANIE 3 - Optymalizacja pojedynczej strony / Landing page

Czego się nauczysz?
  • Dowiesz się na co zwracać uwagę podczas przeprojektowania strony / landing page aby projektując osiągnąć jak największe współczynnik konwersji
  • W trakcie tego spotkania szerzej poruszymy kwestie zdarzeń, a dzięki obecności na pierwszej lekcji będziesz dokładniej wiedział jak je wykorzystać w praktyce.
  • Poznamy najsłabsze elementy naszej strony i je zmierzmy.
Warsztaty skierowane są dla osób, które chcą lepiej zrozumieć swoich użytkowników i na podstawie zebranych danych sprawdzić nowe rozwiązania.
W trakcie trwania warsztatów będziesz miał dostęp do zamkniętej grupy na fb, gdzie będziesz mógł zadawać pytania prowadzącemu.
16.02.2020 - SPOTKANIE 2 - Segmentacja użytkowników
23.02.2020 - SPOTKANIE 3 - Optymalizacja pojedynczej strony / Landing page
2.03.2020 - SPOTKANIE 4 - Optymalizacja ścieżki
Cena: Można zapisać się na pojedynczy warsztat lub całą serię. W przypadku zakupu więcej niż 1 warsztatu oferujemy zniżki!
150zł - 1 warsztat
290zł - 2 warsztaty
430zł - 3 warsztaty
570zł - 4 warsztaty
Osoba prowadząca: Piotr Litwa - Od 2008 roku działam w marketingu internetowym. Od 6 lat głównie skupiam się na analityce internetowej, szkoleniach oraz implementacji niestandardowych kodów analitycznych mających na celu lepsze zrozumienie użytkownika. Buduję raporty dopasowane do biznesu, w oparciu o które pomagam również budować strategie. W zakresie analityki internetowej i raportowania współpracuje zarówno ze startupami jak i największymi firmami, agencjami i domami mediowymi w Polsce i na świecie.
Zapisy: Aby zapisać się na warsztat prosimy o wysłanie e-maila na adres warsztaty@uxmagazyn.pl, podając w treści numer warsztatu, imię i nazwisko

Z uwagi na ogromne zainteresowania warsztatami online z Dorotą Orzeszek, uruchamiamy kolejną turę
Opis: Jak przeprowadzić wartościowe badania użyteczności skoro wszyscy kłamią a nasi klienci sami nie wiedzą, czego naprawdę potrzebują? Jak odgadnąć podczas wywiadu prawdziwe potrzeby użytkownika i nie dać się zapędzić w tworzenie fajnych appek, których nikt nie kupi?
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na cykl 4 warsztatów dotyczących badań z użytkownikami. Gwarantujemy:
• solidną dawkę wiedzy popartej doświadczeniem praktycznym
• aktywną formę zajęć
• zadania praktyczne
• prace domowe dla osób biorących udział w cyklu
Warsztaty w cyklu:
3.02.2021 - Wstęp do badań z użytkownikami - co, jak i po co?
10.02.2021 - Desk research i analiza konkurencji
17.02.2021 - Wywiady z użytkownikami
24.02.2021 - Testy użyteczności
SPOTKANIE 4: Testy użyteczności
• Testy użyteczności, czyli zadania praktyczne
• Prototyp, czyli co można badać
• Zadania, czyli co chcemy przetestować
• Moderator nie uczestnik, czyli rola badacza
• Scena, czyli jak przygotować środowisko do testów
• Trudności i jak z nich wybrnąć, czyli ile i kiedy możemy podpowiedzieć
• Podsumowanie, czyli najważniejsza część testów
• Wnioski z badań, czyli co właściwie z tego wszystkiego wynika i jak to podsumować
Osoba prowadząca: Dorota Orzeszek - Konsultantka User Experience, specjalizująca się w dostępności interfejsów komputerowych (accessibility). Na co dzień zajmuje się badaniem innowacyjnych interfejsów użytkownika i rozwiązań wspomagających dostępność systemów oraz ewaluacją użyteczności i dostępności produktów, interakcji i interfejsów. Prowadzi też warsztaty i szkolenia z accessibility oraz UX.
Czas: 18:00 - 20:00
Cena: Można zapisać się na pojedynczy warsztat lub całą serię. W przypadku zakupu więcej niż 1 warsztatu oferujemy zniżki!
120zł - 1 warsztat
230zł - 2 warsztaty
340zł - 3 warsztaty
450zł - 4 warsztaty
Zapisy: Aby zapisać się na warsztat prosimy o wysłanie e-maila na adres warsztaty@uxmagazyn.pl, podając w treści numer warsztatu, imię i nazwisko.

W trakcie spotkania dowiesz się:
  •  jakie możliwości daje Hotjar?,
  • czym jest mapa cieplna?,
  • jakie są rodzaje map?,
  • jak tworzyć ankiety przy użyciu tego narzędzia?,
  • jak analizować dane z badań?,
  • co to jest NPS?,
  • jak ustawić ankietę na stronie internetowej?.

W trakcie spotkania każdy z uczestników wykona kilka praktycznych ćwiczeń. Dla kogo? Dla osób początkujących, które chcą zapoznać się z narzędziem Hotjar.

Cena: 120 zł, Czas: 18:00 - 20:00
Osoba prowadząca: Karolina Płaskowicka - Redaktor naczelna UX Magazynu, na codzień projektantka UI/UX. Miłośniczka przemyślanych rozwiązań cyfrowych.
Osoby zainteresowanie zapraszamy do kontaktu poprzez maila warsztaty@uxmagazyn.pl (w treści: hotjar, imię, nazwisko). Każdy uczestnik dostanie potwierdzenie uczestnictwa w warsztatach.

Marzec

Cykl spotkań UX z analityką => SPOTKANIE 4 - SPOTKANIE 4 - Optymalizacja ścieżki

Czego się nauczysz?
  • Dowiesz się jak optymalizować ścieżkę klienta tak aby współczynnik konwersji był na jak najwyższym poziomie.
  • Śledząc ścieżkę użytkownika zobaczymy miejsca, które sprawiają mu największą trudność, dzięki temu będziemy w stanie przeprowadzić diagnostykę.
  • Zweryfikujemy hipotezy badawcze postawione w trakcie trzeciego spotkania na konkretnych elementach.
Warsztaty skierowane są dla osób, które chcą lepiej zrozumieć swoich użytkowników i na podstawie zebranych danych sprawdzić nowe rozwiązania.
W trakcie trwania warsztatów będziesz miał dostęp do zamkniętej grupy na fb, gdzie będziesz mógł zadawać pytania prowadzącemu.
16.02.2020 - SPOTKANIE 2 - Segmentacja użytkowników
23.02.2020 - SPOTKANIE 3 - Optymalizacja pojedynczej strony / Landing page
2.03.2020 - SPOTKANIE 4 - Optymalizacja ścieżki
Cena: Można zapisać się na pojedynczy warsztat lub całą serię. W przypadku zakupu więcej niż 1 warsztatu oferujemy zniżki!
150zł - 1 warsztat
290zł - 2 warsztaty
430zł - 3 warsztaty
570zł - 4 warsztaty
Osoba prowadząca: Piotr Litwa - Od 2008 roku działam w marketingu internetowym. Od 6 lat głównie skupiam się na analityce internetowej, szkoleniach oraz implementacji niestandardowych kodów analitycznych mających na celu lepsze zrozumienie użytkownika. Buduję raporty dopasowane do biznesu, w oparciu o które pomagam również budować strategie. W zakresie analityki internetowej i raportowania współpracuje zarówno ze startupami jak i największymi firmami, agencjami i domami mediowymi w Polsce i na świecie.
Zapisy: Aby zapisać się na warsztat prosimy o wysłanie e-maila na adres warsztaty@uxmagazyn.pl, podając w treści numer warsztatu, imię i nazwisko

W trakcie spotkania dowiesz się:

  • czym jest design persona?,
  •  jak stworzyć dobrą personę?,
  • dlaczego warto tworzyć persony?,
  • czym jest mapa empatii?,
  • jak stworzyć dobrą mapę empatii?.
  • jak ustawić ankietę na stronie internetowej?.

Dla kogo? Dla osób początkujących, które chcą zapoznać się z tematem tworzenia person oraz mapy empatii.

Cena: 80 zł, Czas: 18:00 - 19:30

Osoba prowadząca: Karolina Płaskowicka - Redaktor naczelna UX Magazynu, na codzień projektantka UI/UX. Miłośniczka przemyślanych rozwiązań cyfrowych.

Osoby zainteresowanie zapraszamy do kontaktu poprzez maila warsztaty@uxmagazyn.pl (w treści: persona, imię, nazwisko). Każdy uczestnik dostanie potwierdzenie uczestnictwa w warsztatach.