11.01 – Cykl spotkań UX z analityką (Google Analytics)

Uxmagazyn
Ostatnia aktualizacja 16 grudnia 2021
4 - liczba uczestników

Agenda warsztatów

11.01.2021, Cykl spotkań UX z analityką => SPOTKANIE 1 – Podstawy GA aby móc lepiej zrozumieć użytkowników, 18:00 – 20:00
Czego się nauczysz?
  • Poznasz wszystkie pułapki w Google Analytics, w celu lepszego zrozumienia klienta na stronie.
  • Dowiesz się o tym, że każda strona może być stroną sprzedażowa a wprowadzenie do niej odpowiednich danych, jeszcze lepiej zobrazuje nam sytuacje.
  • Ograniczenia wynikające z technologii już przestaną być problemem nauczysz się wprowadzać odpowiednie dane do narzędzia analitycznego.
  • Zbudujemy wspólnie model / persone idealnego naszego klienta i będziemy mogli porównać go z naszymi założeniami.
  • Sprawdzimy jak dokładnie osoby z naszych badań zachowują się na stronie.
18.01.2021, Cykl spotkań UX z analityką => SPOTKANIE 2 – Segmentacja użytkowników, , 18:00 – 20:00
Czego się nauczysz?
  • Dowiesz się jak segmentować użytkowników i tworzyć z nich grupy reprezentacyjne, dzięki czemu będziesz pracować na dokładniejszych zbiorach danych.
  • Dowiesz się jak razem budować filtry, które sklasyfikują naszych użytkowników dzięki czemu będziemy mogli ich podzieli na istotne statystycznie grupy:
    1.Osoby co kupują tylko raz i jaki mają przychód,
    2. Osoby co są powracają i ile łącznie budżetu u nas zostawiają,
    3. Inne scenariusze zaproponowane przez Was.
1.02.2021, Cykl spotkań UX z analityką => SPOTKANIE 3 – Optymalizacja pojedynczej strony / Landing page, , 18:00 – 20:00
Czego się nauczysz?
  • Dowiesz się na co zwracać uwagę podczas przeprojektowania strony / landing page aby projektując osiągnąć jak największe współczynnik konwersji
  • W trakcie tego spotkania szerzej poruszymy kwestie zdarzeń, a dzięki obecności na pierwszej lekcji będziesz dokładniej wiedział jak je wykorzystać w praktyce.
  • Poznamy najsłabsze elementy naszej strony i je zmierzmy.
8.02.2021, Cykl spotkań UX z analityką => SPOTKANIE 4 – Optymalizacja ścieżki, , 18:00 – 20:00
Czego się nauczysz?
  • Dowiesz się jak optymalizować ścieżkę klienta tak aby współczynnik konwersji był na jak najwyższym poziomie.
  • Śledząc ścieżkę użytkownika zobaczymy miejsca, które sprawiają mu największą trudność, dzięki temu będziemy w stanie przeprowadzić diagnostykę.
  • Zweryfikujemy hipotezy badawcze postawione w trakcie trzeciego spotkania na konkretnych elementach.

Warsztaty skierowane są dla osób, które chcą lepiej zrozumieć swoich użytkowników i na podstawie zebranych danych sprawdzić nowe rozwiązania.

W trakcie trwania warsztatów będziesz miał dostęp do zamkniętej grupy na fb, gdzie będziesz mógł zadawać pytania prowadzącemu.

Wymagania

  • mikrofon
  • dostęp do Internetu

Grupa Docelowa

  • osoby początkujące

Napisz recenzję

Napisz recenzję

570.00

Poziom
Początkujący
Długość 8
Termin
Luty Styczeń

Materiał zawiera

  • dożywotni dostęp do nagrania z warsztatów
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo
  • dostęp do prezentacji